بازیهای رایانهای و سایر فناوریهای سرگرمکننده از جمله زمینههای جذاب پژوهش هستند که با در کنار هم آوردن علوم مختلف مانند مهندسی کامپیوتر، هنر، روانشناسی، جامعهشناسی، اقتصاد، مدیریت، پزشکی و ...، زمینهساز تحقیقات بینرشتهای ناب میشوند که در سالهای اخیر مورد توجه بسیار جوامع علمی قرار گرفته است. تحلیل بازیهای موجود از دیدگاههای فنی و هنر و علوم انسانی، ساخت بازیهای جدید به هدف درمان و آموزش و فرهنگسازی و ...، تحلیل مدلهای کسبوکار تولید و درآمدزایی در صنعت سرگرمی و پژوهشهایی از این قبیل، سرچشمهی رونق بخشیدن به پایههای یکی از پردرآمدترین صنایع دنیا است.
دانشگاه اصفهان با همراهی بنیاد ملّی بازیهای رایانهای در روزهای ۳۰ بهمن و ۱ اسفند میزبان ششمین دورهی کنفرانس بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» است تا محملی برای همافزایی و اشتراک دانش و تجربیات پژوهشگران این هنر-صنعت-رسانهی نوین باشد.
با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای رفتوآمد، رویداد امسال بهصورت آنلاین برگزار میشود که خود فرصتی برای استفاده از دانش متخصصین و پژوهشگران داخل و خارج کشور در ابعادی گسترده است.
کنفرانس «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها»
نگاه ویژهی این دوره به بازیهای رایانهای؛ از کودکی تا سالمندی اختصاص دارد و پژوهشهای مرتبط با این محورها جایگاه ویژهای خواهند داشت. جزییات بیشتر را اینجا ببینید.
کمیتهی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، بازیسازان، صاحبان دانش و فن، مدیران اجتماعی و فرهنگی و کلیهی علاقمندان و صاحبنظران دعوت میکند با حضور خود در این رویداد پژوهشی و ارائهی مقالات و محصولات ناب خود، به رونق این کنفرانس که متعلق به تکتک آنهاست، کمک کنند.
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد . طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.0)