این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
ششمین كنفرانس بين‌المللی بازی‌های رايانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها
The 6th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities

:: معرفی کنفرانس


بازی‌های رایانه‌ای و سایر فناوری‌های سرگرم‌کننده از جمله زمینه‌های جذاب پژوهش هستند که با در کنار هم آوردن علوم مختلف مانند مهندسی کامپیوتر، هنر، روانشناسی، جامعه‌شناسی، اقتصاد، مدیریت، پزشکی و ...، زمینه‌ساز تحقیقات بین‌رشته‌ای ناب می‌شوند که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیار جوامع علمی قرار گرفته است. تحلیل بازی‌های موجود از دیدگاه‌های فنی و هنر و علوم انسانی، ساخت بازی‌های جدید به هدف درمان و آموزش و فرهنگ‌سازی و ...، تحلیل مدل‌های کسب‌وکار تولید و درآمدزایی در صنعت سرگرمی و پژوهش‌هایی از این قبیل، سرچشمه‌ی رونق بخشیدن به پایه‌های یکی از پردرآمدترین صنایع دنیا است.
 

دانشگاه اصفهان با همراهی بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای در روزهای ۳۰ بهمن و ۱ اسفند میزبان ششمین دوره‌ی کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛‌ فرصت‌ها و چالش‌ها» است تا محملی برای هم‌افزایی و اشتراک دانش و تجربیات پژوهشگران این هنر-صنعت-رسانه‌ی نوین باشد.

با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های رفت‌وآمد، رویداد امسال به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود که خود فرصتی برای استفاده از دانش متخصصین و پژوهشگران داخل و خارج کشور در ابعادی گسترده است.
 

کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»

  • از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود می‌برد.
  • امکان ارزیابی ایده‌ها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکه‌ی پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (شامل بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج کشور در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف) را فراهم می‌آورد.
  • مقالات شما را در معتبرترین نمایه‌های کشور به پژوهشگران دیگر عرضه می‌کند.
  • امکان چاپ نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقالات برتر کنفرانس را در مجلات علمی معتبر و مورد قبول وزارت علوم فراهم می‌آورد.
  • امکان ارتباط با پژوهشگران و سرآمدان صنعت بازی‌سازی داخل و خارج کشور را فراهم می‌آورد.
  • حمایت‌های متنوعی از پژوهشگران برتر کنفرانس در حوزه‌های مختلف (از چاپ مقالات در ویژه‌نامه‌ها گرفته تا حمایت‌های مالی جهت تکمیل تحقیقات) صورت می‌دهد.


نگاه ویژه‌ی این دوره به بازی‌های رایانه‌ای؛ از کودکی تا سالمندی اختصاص دارد و پژوهش‌های مرتبط با این محورها جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. جزییات بیشتر را اینجا ببینید.


کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، بازی‌سازان، صاحبان دانش و فن، مدیران اجتماعی و فرهنگی و کلیه‌ی علاقمندان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند با حضور خود در این رویداد پژوهشی و ارائه‌ی مقالات و محصولات ناب خود، به رونق این کنفرانس که متعلق به تک‌تک آنهاست، کمک کنند.

دفترچه راهنمای کنفرانس




فایل‌های موردنیاز

Call for Papers

پوستر همایش

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.0)